Reimax Electronics Oy peab oluliseks komponentide tarneahela ladusat toimimist

Soome ettevõte Reimax Electronics Oy on elektrijaamade partnertootja, kelle tootmisrajatised asuvad Klaukkalas, Salos, Oulus ja Eestis. Reimax Salo üksuse juhataja Jari Hauhia ütleb, et Reimaxi ja Klinkmanni koostöö algas enam kui 20 aastat tagasi. Koos klientide ja turgude arenguga on kahe ettevõtte koostöö lihvitud ladusalt toimivaks tarneahelaks, et parendada komponentide saadavust ja luua kulutõhusamaid lahendusi. Reimax on ka kauaaegne Klinkmanni veebiteenuste kasutaja.

Klinkmanni veebipood on kindlat koostööd veelgi tugevdanud

Reimax on Klinkmanni veebipoe aktiivne kasutaja. See elektrooniline ostukanal võimaldab saada täielikku tooteinfot ning näidata valitud isikutele konkreetsele ettevõttele kehtivaid erihindu. Samuti on seal lihtne varasemaid tellimusi uuesti kasutamiseks kopeerida ja kiiresti toodete saadavuse kohta käivat teavet vaadata.

Klinkmanni veebipoe eelised ei piirdu ainult paindliku ja kiire teenindusega – tänu postikulu puudumisele võimaldab tellimine veebipoest vähendada ka logistikakulusid. Seda on märgatud ka Reimaxis ning järjest vähem esitatakse tellimusi telefoni teel. Aasta lõikes võimaldab see saavutada märkimisväärset kokkuhoidu, muuhulgas ka tööaja pealt.

„Tugev kliendisuhe aitab mõlemal poolel mõista tänapäeva ärivajadusi. Klinkmanni eesmärk on aidata suurendada oma klientide konkurentsivõimet tegevuste digitaliseerimisel, et nad saaksid muutuval turul oma positsiooni parandada,“ ütleb müügijuht Juha Saranki, kes on Reimaxi kliendihaldur Klinkmanni tütarettevõttes Finn Electric.

Pandeemia koos üldise komponentide ja toorme nappusega on näidanud läbi mitme kanali toimuva koostöö tähtsust

Aastatel 2020–2021 tabas kliente ja turgusid üllatusena koroonaviiruse pandeemia. Kogu maailmas toimunud kiired muutused põhjustasid tehastele planeerimisraskusi ja nõudlus toodete järele võis järsult muutuda.

„Klinkmann kohandas oma laovarusid kiiresti vastavalt uuele olukorrale ja on suutnud valdavalt tarnegraafikutest kinni pidada. Tellime komponente üks või kaks korda nädalas ning pandeemia tõttu oleme Klinkmanni oma muutuvatest vajadustest aktiivsemalt teavitanud. Klinkmanni elektrooniliste teeninduskanalite kiire iseteenindus on võimaldanud meil otsida kiiresti muutuvas keskkonnas parimaid lahendusi,“ ütleb Hauhia.

Paindlikkus ja ennetamine on mõlemale ettevõttele omane toimimisviis. Klinkmann hoiab oma Helsingi laos põhisortimenti mitmesugusteks vajadusteks sobivatest elektrilistest komponentidest ning ka piisavat puhvervaru Reimaxi tüüptellimuste jaoks. Tellimused on Klinkmanni elektrooniliste teeninduskanalite abil hõlpsasti leitavad.

Paraku ei ole kõike maailmas toimuvat siiski võimalik prognoosida. Kui poolte vahel valitseb usalduslik suhe, võimaldab see teha probleemide lahendamiseks vajalikke kiireid kohandusi. See kehtib ka Klinkmanni ja Reimaxi puhul. Vastastikune mõistmine ja kiire infovahetus võimaldab pooltel toime tulla ka raskete olukordadega.

„Võin ka oma koostööpartneritele soovitada Klinkmanni kui professionaalset elektriliste komponentide tarnijat ja samuti Klinkmanni elektroonilisi teeninduskanaleid,“ ütleb Hauhia kokkuvõtteks. Pandeemia aastatel ilmnenud ootamatud raskused on kahe ettevõtte vahelist niigi tugevat koostööd veelgi kindlustanud.

Tutvu edulugudega

Smart Infra – nutikad reoveesüsteemid

Uponor tegeleb Soomes ehitus- ja kommunaaltehnoloogia toodete arendamise ja tootmisega. Uponori kliendid on taristu ning kütte-, ventilatsiooni- ja kliimaseadmete spetsialistid, aga Uponori partnerite kaudu ka lõpptarbijad.

Loe edasi »